Gotowe posty w social mediach?

Jeśli brakuje Ci pomysłu, o czym pisać, możesz też skorzystać z gotowych postów. Rozwiązanie ma oczywiście zarówno swoje wady, jak i zalety, ale warto wiedzieć, że jest taka możliwość.

Na początkowym etapie, czyli planując kampanię w social mediach, musisz znać grupę odbiorców. Mają oni zwykle dość jasno sprecyzowane oczekiwania co do postów i tego, co ich interesuje. Prowadząc tematyczny, firmowy profil np. na Facebooku czy Instagramie, musisz działać świadomie, znać oczekiwania i potrzeby co do treści, a także język swoich czytelników, aby mówić podobnie.

Bez choćby wstępnej analizy grupy docelowej nie stworzysz unikalnych i angażujących treści. Jeśli jednak nie masz pomysłu na tematy postów, możesz skorzystać z gotowców. Publikuj do mediów społecznościowych, korzystając z jednego narzędzia. Służą do tego odpowiednie narzędzia, które umożliwiają tworzenie i edycję treści w social mediach – stworzysz angażujące wpisy, skorzystasz ze wskazówek dotyczących redagowania unikalnych treści i konkursów. Dostępne są też najczęściej obrazki, gify itd. Wszystko odbywa się w intuicyjnym i łatwym w obsłudze edytorze. Dodatkowo można śledzić wyniki swoich działań.

Takie rozwiązanie ma swoje plusy – zajmuje mniej czasu, nie wymaga zatrudniania dodatkowej osoby do obsługi kanałów social media, mamy dostęp do wszystkich rodzajów treści itd. Nie musimy poświęcać wiele czasu na wymyślenie tematu. Są jednak także minusy – trudno o treści unikalne, świetnie wpisujące się w naszą działalność, angażujące odbiorców i pozyskujące nowych.

Fot. Pixelkult

READ  Jakie narzędzia marketingowe są najpopularniejsze?

Post Author: Isomedia