Jak wykorzystać przekaz wizualny w swojej firmie?

Prezentacje zdjęć oraz filmów pomału przechodzą do przeszłości. Na rynku znajdziemy już znacznie bardziej zaawansowane narzędzia służące przekazywaniu treści online.
Przesyłanie ciągłego strumienia danych popularnie zwane streamingiem pozwala na natychmiastowe oglądanie różnorodnych materiałów video oraz ich nagrywania. Te funkcje są coraz chętniej wykorzystywane przez polskich przedsiębiorców w codziennej pracy zespołowej. A jeśli firmy z tych rozwiązań nie korzystają, to mają takie działanie w bliskich planach. Wszyscy uważają zgodnie, że ten typ przekazu doskonale sprawdza się w różnorodnych akcjach marketingowych służących promocji marek w sieci. Co ważne zaawansowane systemy streamingu znajdują również zastosowanie w wewnętrznej pracy przedsiębiorstw. Mogą one na przykład wspomagać tradycyjne szkolenia, ułatwiając tym samym zdobywanie wiedzy także osobom, które na co dzień nie pracują w siedzibie firmy. Także prowadzenie spotkań z użyciem takich narzędzi jest łatwiejsze, ponieważ zawsze można połączyć się nawet z pracownikami czy kierownictwem, które przebywa poza biurem. Streaming oraz nagrywanie wspomaga również bieżące zarządzanie wiedzą np. podczas wdrażania nowych pracowników. Dzięki nim jesteśmy w stanie w krótkim czasie przekazać idee oraz pomysły powstałe przy współpracy z różnorodnymi ekspertami. A wygląda na to, że w niedługim czasie wejdą one na wyższy poziom. Stanie się tak w momencie, gdy streamy powszechnie zaczną wykorzystywać technologię VR, czyli wirtualnej rzeczywistości.

KKW,fot.pixel2013/pixabay

Post Author: admin

Dodaj komentarz