Kolejne zmiany w social mediach

Zmiany, zmiany, zmiany – co niedawno zmieniło się na Facebooku, Instagramie czy Twitterze? O czym wypada wiedzieć, aby na bieżąco pozostawać z nowościami w mediach społecznościowych?

W social mediach nieustannie zachodzą kolejne zmiany i aktualizacje. Najbardziej znane media społecznościowe na bieżąco starają się zapewniać użytkownikom przydatne lub interesujące nowości, aby mogli zyskać jak najwięcej doświadczeń z korzystania z serwisów i aplikacji społecznościowych. Czy wykorzystujesz ich potencjał w pełni? Sprawdź, o czym warto wiedzieć. Poniżej znajdziecie kilka nowości dotyczących Fejsa i Instagrama.

Facebook – reklamy w Stories
Światowy gigant ogłosił możliwość reklamowania się w Stories na Facebooku. Reklamodawcy będą zatem mieć możliwość umieszczania wybranych treści na pełnym ekranie, co znacznie im ułatwi docieranie do odbiorców. Testerami tego pomysłu jest kilka znanych marek, m.in. KFC – potwierdzają, że rozwiązanie działa, a ich popularność wzrosła. Rozwiązanie to ma poprawiać zasięg, podnosić rozpoznawalność marki, konwersję, generowanie leadów. Trzeba przyznać, że obecnie ze Stories na Facebooku i Messengerze korzysta ponad 300 milionów użytkowników dziennie, a liczba ta wciąż rośnie.

Facebook – a może randki?
Możliwość randkowania na Facebooku? Użytkownicy z Kolumbii mający powyżej 18 roku życia mogą korzystać z aplikacji randkowej Facebook Dating. Polega to na założeniu osobnego profilu, następnie podejmujemy decyzję, czy chcemy używać zdjęcia profilowego z Facebooka albo Instagrama, czy może jeszcze innego. Można dodać maksymalnie dwanaście i należy odpowiedzieć na dwadzieścia pytań, aby udostępnić informacje o sobie i swoich preferencjach. Co ciekawe, nasi znajomi na Facebooku nie będą wiedzieli, że korzystamy z Facebook Dating.

Instagram – zmiany w kadrze
Warto zacząć od tego, że z Instagrama odeszli jego twórcy – Kevin Systrom oraz Mike Krieger, czyli dotychczasowy dyrektor zarządzający i dyrektor technologiczny. Zaznaczyli, że będą obserwować rozwój Instagrama, ale sami chcą rozpocząć coś nowego. Prawdopodobnie na ich decyzję miał wpływ Mark Zuckerberg, który za bardzo chciał wpływać na ich działania, a Instagram traktuje jako narzędzie do planowania przyszłości i rozwoju Facebooka. Zmiany personalne z pewnością pociągną za sobą zmiany samej aplikacji.

Instagram – GIF-y w Direct Message
Jedną z nowości na Instagramie są GIF-y w Instagram Direct. Co na to daje? Otóż można wyrażać siebie w różnych aspektach wizualnych, wysyłając wiadomości do naszych znajomych. W wybranym wątku trzeba po prostu dotknąć przycisku GIF na pasku narzędziowym, a uruchomi się biblioteka popularnych GIF-ów. Co ciekawe, wyświetlać będą się te cieszące się największą popularnością. Można jednak także wyszukać obrazy, wpisując konkretne słowa kluczowe czy frazy – znajdziecie m.in. zabawne animacje. A może wolicie niespodzianki? Można też wysłać losowo wybrany GIF – wystarczy dotknąć przycisk „losowo”, aby zaskoczyć znajomych.

Fot. coffeebeanworks

Post Author: admin

Dodaj komentarz