Rodzaje reklam internetowych – bannery

Reklama to już stały element naszej rzeczywistości. Musimy zadbać o marketing, a reklama w Internecie to już standard – warto wiedzieć, że rozróżniamy wiele rodzajów reklamy, m.in. bannery. Poniżej szczegóły.
Od reklamy nie można uciec – widzimy ją codziennie w Internecie, prasie, telewizji, radiu itd., w drodze do pracy na billboardach, w telefonie itd. Jesteśmy już do niej tak przyzwyczajeni, że nie odbieramy jej nawet jako atak!
Można wręcz powiedzieć, że staliśmy się na nią w dużej mierze obojętni – a jednak oddziałuje ona na naszą wyobraźnię podświadomie. Jest skuteczna, a ludzie dobrze kojarzą reklamowane marki, produkty i usługi.
Nie od dziś Internet jest najszybciej rozwijającym się medium – oferuje też kilka rodzajów reklam kierowanych do różnej grupy docelowej. Jeśli użytkownik często wchodzi na serwisy o dietach, na pewno zaciekawi go reklama suplementów i akcesoriów na siłownię, a niekoniecznie usługi oferowane przez banki. Warto zatem zainteresować się reklamą bannerową.
Banner to jeden z najstarszych i najpopularniejszych rodzajów reklamy w Internecie. Jej skuteczność spadła w porównaniu do lat wcześniejszych. Wyróżniamy kilka rodzajów bannerów, np. billboard – baner główny; expand-banner – wyróżnia się zmianą rozmiarów i wyglądu, co przyciąga uwagę; pop-up – banner wyświetlany w oddzielnym oknie; pop-under – wyświetlany pod głównym oknem przeglądarki, skyscraper – „drapacz chmur”, wąska i wysoka, z prawej strony; baner pływający; boks śródtekstowy, mailing, animacja top layer z włączonym głosem czy też pływająca Floating Ad.

KKw,fot.PhotoMIX-Company/Pixabay

Post Author: admin

Dodaj komentarz