Sieć supermarketów Carrefour zmienia swoją platformę komunikacyjną

Globalna sieć chce się skupić na promocji zdrowego stylu życia wśród swoich klientów. W tym celu wprowadza nową platformę komunikacyjną nazwaną Act For Food. Co to oznacza dla klientów i jakie działania w jej ramach planuje Carrefour? Dowiedzmy się więcej.
Nowa strategia komunikacji marki skupiać się będzie na działaniach, które mają zachęcić klientów do zdrowego odżywiania i trwałej zmiany nawyków związanych z codziennymi wyborami produktów spożywczych. Firma ma aspiracji, aby stać się „światowym liderem w dostarczaniu najwyższej jakości żywności w przystępnych cenach”. Do tej pory marka przez dłuższy czas promowała się wizerunkiem Napoleona. Nowa kampania globalna ma być prowadzona pod hasłem „Wszyscy zasługujemy na najlepsze”. W jej ramach powstał już spot, który emitowany jest polskich mediach. Został on zaadoptowany do polskich warunków. Możemy napotkać dłuższą 90-sekundową podstawową wersję spotu, która przeznaczona jest na serwis YouTube oraz dwa krótsze 30-sekundowe filmiki, które stanowią uzupełnienie działań w innych mediach. Przewidziane są także inne rodzaje działań w zakresie tej nowej komunikacji marki Carrefour. Za adaptację programu Act For Food odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. W jej zakresie są także klasyczne działania ATL. Przygotowała ona także kampanię wspierającą w mediach społecznościowych, materiały POS, katalogi dostępne w sklepach Carrefour oraz materiały obecne na stronie internetowej actforfood.carrefour.pl. Planowanie i zakup mediów został zlecony domom mediowym Arena Media oraz K2 Media.

Post Author: admin

Dodaj komentarz