Czy warto mieć profil firmowy w mediach społecznościowych?

Media społecznościowe pełnią bardzo ważną rolę w komunikacji firm z ich klientami. Są zwykle pierwszym źródłem informacji, a nawet komunikacji! Jeśli chcemy się czegoś dowiedzieć o produkcie lub wydarzeniu, wchodzimy na Facebooka.

Czasy, kiedy po kontakt telefoniczny lub mejlowy wchodziliśmy na stronę internetową danej firmy już minęły. Zwykle szukamy tych informacji na Facebooku, ewentualnie innym serwisie społecznościowym. Poza tym możemy skorzystać z Messengera i od razu uzyskać potrzebne nam informacje.

Aby reklamować swoje produkty albo usługi, nie musisz być obecny wszędzie, ale powinieneś wybrać kilka z serwisów i na nich oprzeć działania reklamowe. Weź je pod uwagę, jeśli tworzysz strategię marketingową, szukasz nowych klientów itd.

(KKw / Fot. Pixabay/cc0)

Related Post

Be the first to comment

Leave a Reply